Äntligen äntligen äntligen !

tralalalalalaaaa...

Kan inte beskriva hur skönt det känns med en diskmaskin i huset!
Trodde inte att jag skulle kunna övertala Jonas men tillslut så! :)

Självklart så ska ju lite krångel medfölja så den kommer att bli
inkopplad under veckan. Ett element måste bort så det ska pluggas
och slangarna var för korta så de måste vi köpa med.

For på fyra olika ställen och kikade med det blev så att vi for tillbaka
på första stället, Media markt och köpte den sista bosch som fanns kvar.

Helt sjukt att dom stora diskmaskinerna är billigare än smaldiskarna..
men skare va så skare va?

Jag som var så fruktansvärt shopping sugen tappade helt lusten när det
var så mkt folk. Vi stod å köade kanske 10-15 min innan det var vår tur..
Kikade lite snabbt på en dator men annars inget mer.


En sådan blev det fast handtaget var rostfritt.

Lilleman har då kommit hem, gick och la sig direkt. Var så himla trött
så han lär nog sova gott i natt.

Imorgon jobbar jag kväll men ska vara på jobbet en timma innan jag går
på mitt pass. Ska träffa ssk;an så ska vi gå igenom deligeringen. Ha inte varit
så där tvär sugen på att ha den förut men va tusan. Måste få tag i Lugnets andra
ssk också så jag få deligeringen där med. Blir nog bra det där.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0