Fredag

Städat och dolat på under morgonen. Prövade lägga
Leon i vagnen så han fick vila en stund men det gick inte.
Var så nära på att somna såg jag när jag kikade ut genom
fönstret men andra gången jag kollade så låg han och skrek.

Har lagt han i sängen nu och får se hur det går. Vore bra om han
sov en liten stund iallafall eftersom han ska på dagis 13:30.
Jag börjar jobba kl 14 idag. till 21:30 men Jonas hämtar Leon
efter jobbet.
Sen blire jobb lör och sön.

Ska även fara på grötfesten i Brattfors på söndag. Tycker det
är så mysigt. Och barnen får godis av tomten. Om dom har någon
i år. Hoppas då på det.

Igår for jag till Addi en sväng. Fick en brev som jag skulle läsa när
jag kom hem, och ena halvan av ett bästis hjärta som nu hänger på
mina nycklar :) Hon följde mig halva vägen hem och när vi skulle krama
varandra hejdå så stod vi och grät stora floder och kramades flera gånger
igen. Ja vi är ganska nörd, men det är ändå en hel månad utan henne ( :

När jag kom hem gick jag till garageporten för jag visste att Jonas var där.
Han blev helt förtvivlad och undrade vad hon hade hänt :P

När vi gick upp så bestämde vi oss för att göra lite kvällsfika och jag fick min
vilja igenom att han skulle göra oboyen på spisen ist för micron ;)

Läste brevet från Addi flera gånger och grät lite till haha va så gulligt!
Ska nog skriva av det sen.

Nä nu ska jag se om de är Anna som kommer!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0