lalalalaaa

Vi ligger och kikar på tv.
Pensinärs jävlar. De är sjukt roligt faktiskt. :P

Funderar på att ta en dusch och krypa ner.

Fick bara vila 45min idag. chefen ringde om nå jobb
och sen kunde jag inte somna om. Jobbar iaf imorrn
ons fre och sön den här veckan.

Ikväll har vi varit på återvinningen och kastat en MASSA
flaskor. Det fanns ett hål som var i Leons höjd så han kastade
en massa också. Han tyckte det var riktigt skoj :)

Sen skulle vi fara till Magnus och tigga kaffe men han va borta
så vi for hem till mamma och Lars. Blev där någon timma.

När vi kom hem så har Jonas varit ute och dolat på lite och jag har
letat julklappar. Bara några kvar nu..

Nä nu måste ja verkligen göra mig klar för sängen. Skulle kunna somna
stående.

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0