Lördag ♥

Jobbat en stund på morgonen. Slutade 12.
Skönt. Jag och Carina har lekt även idag.
Igår prövade vi lyftskynket och skjutsade runt
varandra mellan en fåtölj och en säng. Haha
lättroade. Idag blev det rullstolsrally.
Carina satt bara och fnittrade haha :)

Imorrn har jag samma tur sen är jag ledig tills
Onsdag. Vad jag vet så här långt.

Leon har fått följa Jonas till Hörnefors för att
sätta på nå extralysen på någons bil men är snart
på väg hem.

Då ska lilleman få vila en stund och sen ska vi fara
till pappa och dricka kaffe.

Känner själv att jag skulle behöva vila en timma ir två.
Trött trött trött. Gu va less jag börja bli på att va orkeslös.
Bra att det bara är kring lunch tid iaf. Morgonpigg ha jag då
blivit.

Imorrn efter jag slutat jobba ska vi fara på grötfesten och sen
hade jag tänkt släppa ut Loke på kvällen och se hur det går.



Never Felt Like This Before. I Love You <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0