Nördar. . .

Jag och Jonas ligger som nördar i sängen framför varsin dator.
Men det är mys :)
Snart börjar Beck också. Mitt favorit del ikväll.

Skippade grötfesten för mamma och lars skulle inte fara längre.

Istället beställde vi mat från Blåkiosken. Magnus käkade också här.
Tog en ost och skink sallad. Har gräsligt ont i magen nu :/ Tro inte
att maten är så himla bra där faktiskt. Blir som bara sämre och sämre.

Pappa har varit här en sväng också. Druckit lite kaffe och surrat.

Imorrn ska jag beställa klipptid på sax och fön. Funderar på att göra
några slingor med. Addi bangade ju... :P

Loke har varit ute två svängar ikväll så än så länge funkar de ju bra :)


Datorn gå så himla segt så ja få lägga upp dom nya bilderna någon annan dag..

Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: aa jag mailade dig förut :)

2010-12-05 @ 21:03:36
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0