Ny vaken.

Känner mig hur trött som helst. Blev en ganska tidig
kväll igår ändå har jag inte dragit mig upp ännu.

Igår fick vi nått ryck. Ringde mamma och frågade om hon
ville vara barnvakt ett tag vilket hon gärna gjorde.
Sen for jag och älskling till Övik. Max drive in, hittade en
mysig kulle utan trafik runt om där vi satt :)
Sen for vi på Coop forum och handlade lite. Gick omkring bra
länge. Kikade på lite heminrednings grejer och sådant :)
Var kanske 20personer i hela byggnaden. Har aldrig varit med
om att det varit så lite folk. Super skönt!

Sen utforskade vi några vägar och sedan hem igen :)

Idag ska Leon fara till sin pappa och fira "jul" där under dagen.
Han hämtas kl 12. Då hade jag och Jonas tänkt åka in till stan och
köpa en diskmaskin som vi lovat oss själva att köpa efter jul.
Ska bli så grymt skönt att slippa disken. Att det bara är att stoppa in
så det är snyggt i köket för jämnan.

Sen ikväll ska vi fara till Leif och Gerd. Simon och Cicci ska också med
som jag förstått det :)

Taggar till Januari. Ska åka ner en sväng på Ikea då.
Har hittat en barnsäng i samma serie som Leon har spjälsäng och hylla.
Barnsängen är en nyhet i kollektionen så de passade ju hur bra som helst :)



Sen blir det trofastkombinationen fast med genomskinliga backar.



Åsså madrass, täcke och kudde köper vi nytt där med.
Sen blir det säkert nå små grejer som vanligt ;)

Hade tänkt fara super tidigt så vi hinner med från tidiga morgonen
eftersom vi tänkt gå på dom flesta affärena runt om också.

Leon ska få vara hos morfar då :)

Sen ringde farfar igår också. Blev så himla glad!
Jag har äntligen fått ett skåp eller vad man ska kalla det.
Har velat ha det sen jag var 9år. Fick veta att det var min pappas
pappas pappa som ropade in det på auktion i Brattfors :)
Få se om vi ska hämta det idag eller hur vi gör.

Åååh det är så himla snyggt. Snyggt slitet i svart men en glasruta längst
upp med guldlöv runt om och längst ner är det ett litet skåp och 6 små lådor.

Nä om man skulle ha hoppat in i duschen så det är bortgjort.
Sen fika och en kaffe. Jonas håller på fixa med bussen så sen far
vi väl efter Jonathan har hämtat Leon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0