Onsdag 22 December

Leon taggade dagis imorse så vi gav oss iväg vid åtta tiden.
När vi kom in så mötte Luca honom i lekhallen. Dom är så
otroligt söta tillsammans. Bägge blir som solstrålar när dom
ser varandra. Vikar av varandra när den ene ska hem osv.
När jag gick och fyllde på med blöjor såg jag Leon i dörröppningen
några meter bort så jag ropade hejdå och vinkade då ropade Leon
mamma kraaam åsså kom han i full fart så fick jag en kram innan
jag for hem. Älskade söt unge <3

Väl hemma så hamnar man alltid här för en "morron check" av FB.

Ligger och lyssna på "Rose of my heart" just nu och den är verkligen
underbar att höra på.

Ska snart köra igång med städningen så jag har gjort något innan Leon
ska hämtas.

Bemanningen ringde när vi var på väg till dagis och ville ha ut mig på Lugnet.
12-21:30 men då försvinner ju hela dagen och ingenting hinner bli gjort hemma
inför fredagen så jag tackade nej.

Imorgon när jag slutar hämtar Jonas Leon på dagis och hämtar sedan upp mig
och då är bilen färdigpackad och klar för att fara direkt och då finns det ju verkligen
ingen tid för städning så de måste göras idag!

Sen måste jag iväg och köpa blöjor och kattmat. Men det tar jag nog när jag hämtar Leon.

Nä nu måste jag ge mig. Städning städning städning !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0