Onsdag

Klev upp kl 06:05 imorse. Leon ville fika en banan men
det var helt tomt i fruktskålen. Vilket det inte var igår när
han gick i säng. Frågade vars han hade lagt allting men han
sa bara borta. Efter en stund kom han på att han kastat alla
äpplen i sopkorgen men bananen var helt spårlöst försvunnen.

Bar även upp alla julklappar från källaren igår för han hade ju
ändå inte rört mitt paket som legat där i en vecka. Självklart
hade han öppnat en julklapp imorse... Men som tur va så var det
mammas paket. Frågade om det var han som hade öppnat och
då erkände han lite skamligt haha :P

Kom i bra tid till dagis och jobbet idag. Dagen har dock gått väldigt
segt men de har funkat.

När jag och Leon kom hem så fick han en välling och somnade direkt.
Gjorde mig lite fika och sen gick jag och la mig för att vila en stund också.
När jag vaknade så låg Leon bredvid mig och Jonas väckte oss. :)
Gjorde middag och nu ligger vi och tar igen oss. Lilleman sitter bredvid
mig och leker med bilar.

Snart ska vi dra på oss ytterkläderna och dra bobben till Magnus på en kaffe
och Jonas skulle hjälpa han med en grej.

Annars ikväll blir det Bonde söker fru. Bara tv kväll skulle jag tro..

Imorgon taggar jag klippning som tusan! Ska bli så jäkla roligt! Än fast jag
är så grymt rädd om mitt hår. Eller snarare längden men det ska nog gå bra!



Leon när han hjälpte till att pynta granen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0