Tisdag

Kommit hem för en stund sedan. Jobbat kväll.
Trodde det skulle kännas konstigt att jobba med
morfar men det gick gallant!

När jag kom hem så hade mamma varit hit och lämnat
tillbaka datorn.. utan kabel som hon glömt kvar..
Men då fanns det lite batteri kvar så jag skulle bara tvär
kolla om spelet funkade och så där. Då vägrar den ladda upp
till startsidan. Stod och laddade i 20minuter utan att det hände
något. Fick till slut igång den och då funkar ju inte spelet såklart.
Blir gaaalen...

Imorse när jag kom hem från dagis körde jag igång med att vika
tvätt. Jonas fick för sig att vi skulle fara och köpa sista klapparna
men jag var inte så tvär taggad.. Gick med på att följa om vi skulle
till Övik ist för Umeå så jag kunde köpa köket till Leon som dom hade
på Leklust, Jonas hade sett det i ett reklamblad och när han ändå står
och lagar mat med ljuslyktor och allt tokigt och likt så tyckte vi att han
nog skulle ha roligt me ett eget kök i sitt rum.

Så en tripp till Övik blev det. Sådär tvärt. Var i Övik 10:40, skulle hämta
Leon från dagis 13:30 men vi hann minsann! Gjort bort alla klappar nu
och unnade mig själv ett skärp som jag ska ha till den nya skjortan och
en sjukt snygg plåtskylt.

Nu ska jag ta och göra bort mina räkningar och efter det krypa ner och kika
på tv.

Imorgon väntar en dag med enbart en massa städning innan julafton.
Måste packa också då det inte blev av idag.
Jobbar till 16:30 på torsdag så vi åker raka vägen till Torrböle då och
kommer inte hem fören på fredag strax innan mamma och Lars kommer
så då vill jag ha rent och snyggt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0