Lördag

Vaknade rätt tidigt av Leon imorse. Men fick i säng han två
gånger så vid 08:00 var vi uppe allihopa. Gjorde go fika
och sen ha dom greja på i källarn me pellets. De tycker Leon
är kul! Sj ha jag duschat och gjort mig klar för att gå till jobbet.
Dock ett tag kvar men.. Jonas, Leon och Magnus ska fara in till stan
och handla nu så nu ekar huset tomt.. Don´t like it.. Men men.

Ska iväg på Konsum innan jag börjar å se om jag kan hitta mig någon
bra middagsmåltid.

Haha middagen igår då.. Hade hällt upp vin i mitt och Jonas glas just innan
han kom hem. Åsså han ba, jaha.. ska vi dricka vin.. gott....
Men när vi nästan ätit klart la jag märke till att han bara smuttat på det en
gång å jag fråga hur de gå med vinet. Han ba, gåre bra om jag tar ett glas
cola istället. Hahaha höll på dö i skratt :P
Annars vare bara mys. Diskade bort medans Jonas satt inne i badrummet
då Leon badade. Sen la vi honom och såg en Beck film. Somnade kring 23:30
skulle ja tro.

Nu ska jag ställa in den rena disken och sen diska de som finns.
Sen äre väl dags att kladda på me smink och kirra frillan sen gå jag
till jobbet.

Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0