Måndag

Ligger och kikar på tv och bara slappar.
Jonas ligger bredvid och bläddrar i en tidning.
Käkar dom första skumtomtarna för i år.. :)

Ha varit och grattat simon och cissi ikväll med.
Fikat och bara haft det trevligt :)

Ringde veterinären idag. Ska dit på onsdag kl 10:30.
Ska bli skönt att få de gjort så han kan få börja gå ut igen.
Men än så länge stormtrivs han med att sova i våran säng
och äta 40gånger om dagen.

Va och lämnade lilleman på dagis idag, nu börja de va olidligt
kallt för att gå ut enligt mig. Gruvar mig varje morgon.

Har verkligen inte gjort något vettigt alls idag. Har varit sjukt
trött. Sovit 4timmar medans Leon var på dagis och ytterligare 2tim
när han låg och vilade efter dagis. Helt sinnes.. Men men vissa dagar
är man tröttare än andra.

Imorgon ska jag väl umgås med Addi. Leon ska på dagis iaf.
Sen vet jag inte vad det blir.

Orkade inte ta några bilder idag men ska fixa de imorrn om jag
kommer ihåg det :P

Har lovat Diane att ta några bilder på snön som kommit.
Dom har tydligen fått några snöflingor och minus 6grader i
Irland. Vilket är kaos när det inte finns vinterdäck där och det var
20år sedan det snöade sist haha.

Nu ska älskling få låna datorn så ska jag krypa ner under filten och se
på kvinnors hemliga liv om en halvtimma :)



MISS YOU !

Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Brumm brumm. :) Sånna e roliga o köra=)

2010-11-29 @ 23:26:56
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Hihi ja, vintern med ;). Kör 4:hjuling i stallet :P

2010-11-30 @ 15:06:03
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0