Onsdag 17 Nov

Trött trött trött. Konstant trött tror jag.
Brukar vila en timma medans Leon är på
dagis eller när han kommit hem därifrån men
idag har jag umgåtts med Jessica. Träffades
imorse på dagis och jag blev bjuden hem till
henne på en kaffe. Stannade där tills kl 11.

Lars kom förbi med paketet jag hade på Ica
som innehöll Leons julklapp. Så jag har grejat
med att slå in julklappar idag. Hade några till
här hemma som jag inte slagit in. Nu äre bara
Jonas paket jag ska slå in men behöver en stor
kartong till det så de får vänta.



Ville ge han bilen direkt men hejdade mig :P

Nu kom älskling precis hem. Blir att börja me mat nu och sen
närmare kvälln så ska vi se Bonde söker fru å käka ostkrokar.
Gott!!



Jag älskar dig min underbara unge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0