Sjukling

Hinner verkligen inte med att vara sjuk nu..
Började känna av igårkväll på jobbet att jag nog
kommer få öroninflammation och halsfluss.
Det börjar bryta ut nu.. Dessutom feber och snuva
på det.. Drygt nanting..
Jonas har tagit hand om mig väl iallafall :)
Värmt rispåsen flera gånger och gjort thé när jag
bett honom.
Vaknade vid 3 inatt och kunde knappt andas. Frös
hur mkt som hellst så då fick jag väcka honom och
be om nässpray, can jang, treo, vatten och papper. Sötast <3

Nu börjar jag snart att jobba. Känner inte alls någon pepp.
Men nu är det försent enligt mig att ringa och sjukanmäla sig
och dessutom ger en sån här dag bra med pengar.

Få se om jag orkar fara in till stan imorgon. Är visserligen en
snabb sväng men får se hur jag känner mig.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för att fara.
Brukar ju bli lite piggare av en dusch :)

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0