Söndag

Nästan nyss kommit hem från allt flängande i bilen.
Varit in till lassa för att hälsa på morfar för farsdag.
Blev där ganska länge ändå.
Efter det for vi till Rundvik för att hälsa på Jonas pappa.
Fika där också. Känner mig alldeles proppfull i magen.

Igår grejade Jonas på i garaget och jag och Leon grejade med
städning. Han var även ner i garaget en sväng och kom upp ensam..
Med en massa olja i håret. Han hade tuppkam åt alla håll.
Fick ta Yes diskmedel för att få bort det.
Såg även att Elvis hade olja i pälsen, Leon hade väl varit och smetat
av sig på honom. Han spydde hela gårdagen. Fick höra att katter tydligen
gör det av olja på kroppen. Men nu är han pigg igen!

Imorrn ska lilleman på dagis. Jag jobbar inte vad jag vet.. Beror på om dom
ringer imorgonbitti. Annars ska jag greja med städning. Det tar aldrig slut.
Ska även se om ja hittar något tyg att sy till hallens lilla fönster.

Sen ska vi till pappa på kvällen för sen farsdags "firande".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0