Torsdag 11 Nov

Ligger kvar i sängen fortfarande. Himla skönt.. Känner mig
så slö i hela kroppen.

Leon vaknade strax innan sju och surrar nu om en välling men
ska vänta en liten stund.
Han har vaknat minst en gång varje natt i två veckors tid.
Inatt komme han åter igen med sitt täcke och sin kudde och la
sig bredvid mig. Det konstiga är att han är så sjukt trött så jag
förstår inte varför han vaknar och kliver upp. Han har alltid sovit
så himla bra..

Jobbat mån,tis och även onsdag när jag skulle vart ledig.
Jobbar kväll ikväll eftersom jag har bytt med Linda och en
heldag på Lugnet imorgon.

Har varit så duktig i veckan. Ringt en MASSA samtal som jag skulle ha
gjort för länge sedan. Tycker det är det jobbigaste som finns och nu är
det äntligen bortgjort. Ringde och fixade det sista igår med folkbokföringen
och försäkringskassan. Var även på möte på AF för att prata om hur jag tänkt
lägga upp allting, fyllde i mitt papper så man få lite pengar å sånt. :)
Har bestämt mig för att inte plugga nu i Januari som det var tänkt utan ska satsa
på en grej som jag vill göra mer än det just nu. Sen till våren ska jag läsa upp några
ämnen för att sedan söka undersköterskeutbildningen till januari 2012.

Har precis lagt Leon nu. Han hade hällt ut en hel tvåltup inne på sitt rum. Det tog
sitt lilla tag att torka upp. Ska ändå dammsuga och skura sen så då blire bättre.

Städat bort en massa från gården också sen vi rev under altan. Blev mkt bättre men
än består den största sementklumpen.. Hur man nu ska göra med den..

Taggar julpyntningen till slutet av månaden. Byta gardiner, ta fram granen, slå in klappar,
MASSA julbak, pynt och lampor. Mysigt!

Nä nu måste jag dra mig upp och få något gjort innan jag börjat 16:30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0