Torsdag 25 November

Tjoho!

Läste Addis blogg imorse, hon taggade sovmorgon eftersom
hon var ledig. men då har jag en förmåga att ringa och väcka
henne dom dagar hon är ledig. de är rååååligt.

Nu har jag ÄNTLIGEN återlämnat nycklarna
från min gamla lya. Putsat fönstrerna och
blivit av med allt som handlar om den!
En stor sten föll från mina axlar.
Tack för hjälpen Addi <3

Leon var så duktig idag. Somnade i vagnen när
vi var på väg till lghen och sov under hela stunden
vi var där, ca 1½ timma och sen vaknade han när vi
kom hem till huset. Super duktig. Han sover aldrig i
vagnen annars. Ska försöka få han att göra de dom dagar
han inte går dagis! Dom sover ju så bra utomhus!

Ringde till spaet idag och ändrade behandling och det gick hur bra
som hellst :) Taggar som sjutton för helkroppsmassage imorgon kl 12!
Underbart Underbart Underbart.
Å jackan ska bli min imorgon med! Wiho!

Sen blire en sväng på barnenshus och godishuset!

Få se om jag kanske hittar kläder till Leon som han ska ha
på julafton också. Vore toppen!

Ikväll har jag diskat bort, vikt en massa tvätt, hängt tvätt och laddad
maskinen på nytt. Leon har varit i källaren med Jonas.

Nu sover lilleman och Jonas har farit iväg för att skjutsa Simon en sväng.
Sj sitter jag i soffan och peppar inför lyxfällan!

Längtar hur mycket som helst till 20Dec <3



Tack för idag finaste Alexandra. Älskar dig till månen och tillbaka <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha du är allt lite ond du ;) tro ja ska sluta skriva när jag är ledig. haha

sötnöt :D

2010-11-25 @ 20:28:52
URL: http://cantjustbelieve.blogg.se/
Postat av: C

Ska du ha linnet? vad är isåfall din adress?

2010-11-26 @ 18:36:37
URL: http://notfoundonelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0