Trött.se

Jag känner mig ständigt trött. Imorgon ska jag gå på
apoteket och se om jag kan hitta något bra mot tröttheten..

Igårkväll for jag och Addi till badhuset och sommade 40längder,
bastade och sedan for vi hem till henne för att dricka världens äckligaste
pulverdrink. Huvva.. Men det gick!
Somnade riktigt gott efter simningen iallafall, det tar på mer än vad man
tror.
Solade på förmiddagen med!

Ikväll ska vi ut och jogga. Känner inte peppen. Vill bara sova..
Tror faktiskt att jag skippar Bonde söker fru ikväll för jag fick
hem ett filmpaket och Jonas har inte sett Mia och Klara serien så
det lutar väl åt något sådant. Man får skratta tills det värker i magen haha :)

Har nog hittat en klänning att ha på julafton. Var säkert 8-10 år sedan jag hade
en klänning i min ägo.

Ja just ja. Måste bara berätta om hur sjukt söt Leon var igår!
Han ha börjat tro att alla är lessen nu för tiden. Höjer man rösten,
stressar, eller säger nej till någonting så frågar han alltid om man är lessen.
Igår när vi höll på med middagen så ville Leon ta en skiva korv, och efter den
ville han ha en till och när han bad om den 3e så sa Jonas näe Leon nu få du vänta
tills maten är klar. Tog inte ens 2 sek så svarade Leon, Leon lessen. Hahah det var
så klockrent. Han är för söt min älskade <3

Nu ska jag köra igång med maten. Ska prova något nytt idag!




Haha 2år sedan. Taggar Februari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0