Adressändring och Skatteverket

God morgon!

Vaknade visserligen 06:30 när Jonas pussade
mig hejdå och berättade att Leon var vaken.
Han roar sig väldigt bra på morgonen och det
är verkligen skönt.
Leker i sitt rum tills halv nio ungefär men kommer
in till mig med jämna mellanrum för att kolla om
jag är vaken. Och är jag inte det så ordnar han de!

Idag är han dock på dåligt humör så han lekte inte alls
särskillt länge själv. Tog fram lastbilen med fyrhjulingar
på som jag köpte åt honom igår, gissa om han blev nöjd!

Sen kom han in till mig igen för ca 30 min sedan och ville
ha välling och vila. Förvånad jag blev, han somnade faktiskt!
Vardagslyx!

Fixade just adressändring, eftersändning och flyttanmälan nu
både till adressändring och skatteverket så nu är allting ordnat.
Skönt! Men helt sjukt va dyr eftersändningen är.. 410kr..
för att skicka brev till en annan adress.. men det är sånt man får
leva med.

Tog bort plasten från den lilla tatueringen imorse för den har läkt
så bra under natten. Den andra har jag torkat bort en massa kladd
och bäck ifrån och plastat om. Ska ha det över dagen bara.
Men tur som jag har så har jag fått en blåning på den och jag kan
lova att det gör riktigt ont haha :)

Dom ringde precis från The studio och frågade om jag ville komma
och bli fotograferad men jag tackade nej.. Var ju där i somras så
det får räcka för ett tag..



Idag ska jag byta gardiner i Leon´s rum, packa upp dom sista lådorna
vi kom med från lägenheten och vika tvätt.
Men jag ska ligga kvar i sängen en stund till och vänta tills posten
kommer. Hoppas Hoppas Hoppas att mitt spel har kommit! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman! Kuligt att du startat en ny blogg igen :)

Nu fattar jag vilken Jonas det är du är ihop med, de e ju ekan! :D Fan va kul! Jag är superglad för eran skull, han är ju en urgullig karl å du är en bäst-emma.

Urs va ja saknar dig gumman, jag hoppas du har det bäst.



Puss å kram

Julia

2010-10-20 @ 07:02:56
URL: http://rockteaser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0