Bakis.se

Jag känner mig inte hel fräsch idag kan jag tala om..

Blev lite partaj hos oss igår med trevligt sällskap.
Några jäger och öl slank ner för min del och givetvis
skulle det snurra i bollen när vi krypit ner. Men jag
somnade ganska snabbt som tur va.
Sen väckte Leon oss 08:45. Skönt med lite sovmorgon!

Tur som jag har så ska Maria komma hit och diska nu.
I love it! ;)
Sen blir det en sväng på häggan. Ska unna mig ett par jeans
som jag prövade när jag var dit sist. :)

Igår bokade vi tatueringstid också... 25Februari kl 13.
Jag har en hel del att planera tills den tiden.. Ska börja
bygget på min arm..

Annars idag så ska Jonas he upp garageporten och sedan
ska vi tapetsera det sista som återstår.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag vet inte varför, men jag tycker du ser ut som ett lejon på den där bilden ;) måste vara håret alltså! :D

2010-10-23 @ 17:14:37
URL: http://cantjustbelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0