+

Umgicks med Addi en stund som sagt.

Fick en ny bankdosa. Weii :)

När vi var klara där gick vi på uppdrag..
Rackarns vad irriterad man kan bli ibland..
Love U !

Kaffe hemma hos Addi när vi var klar på samhälle.
Hämtade lilleman som knappt kunde slita sig från
sitt snickrande på dagis. De första han sa när jag
komme dit var "ajaj" när han visade att han hade
småspikar haha. Han vet att han inte får ha sånna
här hemma.

När vi kom hem så hjälpte han till att göra välling och
kröp sen i säng utan protest.

Själv har jag hunnit ringa om en räkning. Hatar verkligen
telefonkö.. Du har plats..... 14050 i kön. Beräknad kötid är....
23.. minuter... Fast det värsta av allt är att ringa till försäkringskassan
den 20e..

Sen beställde ja nå kläder som ja visade. :)

Nu ligger jag i sängen och ser på top model.. de är nya avsnitt.
Gaaanska spännande :P

Jonas skulle fara till stan när han slutat för att köpa mer tapet till
hallen så vi kan få de klart under veckan så jag vet inte riktigt
vad jag och Leon ska göra till middag..


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Alltid spännande med uppdarag. Särskillt när man heter Emma å addi.. haha vi är bäst så äre bara :D

2010-10-19 @ 15:42:35
URL: http://cantjustbelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0