Fredaaag !

Känns så skönt att vakna på fredagsmornar!
Då har man en dag med städning framför sig och sedan
är det äntligen helg!

Imorse vaknade Leon tidigt men Jonas provade lägga honom
igen innan han for. Så han fick en välling och ny blöja men somnade
inte om. Så är det ju alltid när man inte ska göra något utan bara vill
sova en stund till. Men ska man då bort ir lämna på dagis så somnar
han ju givetvis om :P

Serverade frukost åt honom för någon timma sedan.
Nu ville han ha "lälling" å "lila" en stund men hörde
preis att det var några små fötter som var uppe och gick
i hans rum.

Måste ta och kliva upp nu. Ska tvätta håret och sedan börja med disken.
Snart kommer Saga som jag ska vara barnvakt till någon/några timmar
så då hade jag tänkt att vi skulle gå ut lite senare.
Sen hade jag glömt att riva tapeten som är längst upp i trappen så det
måste jag ordna idag så hallen blir helt klar med tapetseringen ikv.
Åååh va fint det blir!
Sen ska taket sänkas, måla och sätta upp listen runt vägg och ytterdörr.
Ta bort dubbeldörren och byta till valv, sätta in spottar och fakestockar.
Sen.. är det klart haha. Men allting är inhandlat förutom valvet så nog ska
det gå smidigt undan.

Sen ska Jonas börja med renoveringen av toan och jag kör ett eget race i köket.
Känner mig så peppad! :D

Lägger in några bilder senare!



I miss that !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0