Gokväll :)

Ligger i sängen bredvid Jonas och ska strax sova.
Han har redan somnat..

Jonas kom hem strax efter 20:00 och då for vi direkt
till stallet för att göra bort innan Leon skulle krypa i
säng.
Både Leon och Emil blir så glad av att se varandra.
Emil tänker nog bara på att Leon är "äppelpojken"
men det märks verkligen vad Leon tycker om Emil.
Han är sjukt snabb på att hämta en borste och börja
borsta honom, håller i grimskaftet när vi tar in honom,
hjälper till att fylla hö och foder, skämmer bort honom
med massvis av äpplen och pratar om "Billil" - Emil, jämt
och ständigt. :)

Emil, Jag och Leon i sparklådan vintern 2010.


När Leon lagt sig la jag och Jonas oss i soffan för att kika film
men han pallade som vanligt inte tycket fullt ut så vi fick ge oss
för ikväll och fortsätta se imorgon. :P

Imorrn ska jag göra sista rycket i lägenheten. Ska bli så skönt att
få de bortgjort!
Sen kommer mamma och Lars förbi någon gång på eftermiddan.
Skulle ha fått hinna med att få upp Leon´s tapet också.. men det
är nog bara att glömma. Får se hur mkt vi hinner imorgon.

Nu ska jag sova. Hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej !

Vad roligt att du är intresserad !

Ja, både tröjan med elefanter, babydoll klänningen och den rosprickiga tjolen finns kvar !

Hör av dej via min mail [email protected] för att bestämma betalningen.

Hälsningar Maria :)

2010-10-03 @ 10:15:18
URL: http://ssale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0