Lööördag

Tjingeling!

Vaknade vid 09:30 imorse och guud va skönt det var med
sovmorgon!
Jonas hade klivit upp med Leon utan att jag hade märkt det.

När jag tagit mig upp ur sängen så hoppade jag in i duschen.
Varmvatten var nästan slut eftersom mina pojkar hade duschat
imorse. Men det är sånt som händer..

När jag kom ut ur duschen så var fikat framdukat. Grekisktbröd.
Rackarns va gott det är!
Kaffe på det och Magnus kom förbi.
Vid 11:00 Funderade Jonas om vi skulle fara till stan eller ej och jag
tyckte att klockan hade blivit för mycket.
Skulle ta minst en timma för mig att bli klar, disken väntade och Leon
behövde ändå vila innan vi far till Balsjö så jag stannade hemma men
Magnus följde med Jonas till stan.

Fick hjälp med diskningen av Leon också. (att han mest var i vägen så allt
tog mer tid än vanligt är oväsentligt.)
Vatten lite här och där men huvudsaken han tkr det är roligt.

Har fått han till att sova nu också. Skönt! Ska snart börja fixa håret och
sminka mig så jag är klar.

Kanske lägger ut nån bild sen på hur de blev :)
Har ännu inte bestämt kläder. Dagens dilemma...



SAKNAR MITT LÅÅÅÅNGA HÅR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0