Måndag 18 Okt

Godmorgon!

Vaknade kring 06:30 idag. Leon var uppe i full varv.
Gjorde frukost åt honom medans jag klädde mig.
Drog sedan på oss ytterkläderna och började gå mot
dagis. Någon var riktigt taggad idag.
"Lekhall", "Saga", "Loka" å allt möjligt surrade han
om när han åkte vagnen.

Nu har jag lagt mig i sängen och väntar tills mina auktioner
på tradera går ut så jag kan skicka vinnar mail.
Sedan ska jag upp på vindan och rensa lite. Behövs verkligen.
Kan inte förstå vars jag fått alla grejer ifrån.

Få se om jag får något paket i brevlådan idag med :)
Köpt vinterskor till Leon och lite underkläder till mig.

Har fått sån hals och öronfluss så jag vet inte vars jag ska
ta vägen. Gör riktigt ont och jag har ingen matlust alls.
Jag är inte ens sugen på pizza... då äre nått allvarligt fel på mig.

Taggad på att tatuera mig är jag också. Vill börja på min arm iallafall
så är man ju igång. Det blir ju en hel del att göra på den..
Men de får bli efter nyår. Det låter som att det ska vara mer jobb då.
Julen och all julhandel är borta och även min lgh. då kan jag unna mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0