Måndag 4 Okt

Nu är lägenheten helt urstädat och vet ni hur skönt
det känns?! LOVELY!

Imorse klev jag upp 07:00, stylade håret, sminkade mig
och gjorde Leon klar för dagis.
Gick och lämnade honom och sedan gjorde jag och Maria
sällskap hem till mig för att hämta bilen.
For till Övik, skulle kolla exakt vars tattoo studion låg så
vi körde omkring på en massa gator som vi inte ens kände
till.. Körde åt fel håll på en enkelriktad gata och renka kaoset
blev det haha :)
Hittade iaf vars vi skulle så vi visste det tills senare.
Åt frukost på max sedan blev det stan och lite shopping.
Kl 12:30 gick vi till studion när vi va less på stan.

Maria ville börja och sedan gjorde jag mina två.
Det tog väl 2,5 timme och rackarns så nöjd jag blev!





/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0