Nu var det på tiden. . .

att jag uppdaterar bloggen lite!
Har som helt glömt det och haft en massa
annat för mig.

Tapeterna komme upp under helgen.
Blev verkligen jätte nöjd med resultatet!
Jag hann även måla klart det sista i hallen.
Taket och fönstret i hallen blev också klart
så nu avslutar jag min målarkarriär för ett tag!

Före;


Efter;




:)

Annars så jobbade jag i Fredags och igår jobbade jag på både
Åsen och Lugnet.
Maria kom och mötte mig när jag slutade, hämtade Leon och
for hem till mig.
Gjorde våfflor, for till stallet och sedan kom Addi förbi.
Hon hade ordnat fram ett papper som jag behöver. Tack för det <3
Sen fick jag en plan.. dom som har sett hur jag blir när jag kommit
på en plan förstår vad jag menar ;) Addi tex, har sett det flera gånger om ;)
Blir en sväng på Häggan idag kring 11. ROOOOLIGT!

Imorgon ska Viola kolla på Emil. Har jag tur så trivs dom med varandra
och han får flytta. Hade tänkt ta bort honom den här månaden eftersom
jag inte hinner med just nu. Hade varit toppen om Viola tog honom.
Inte ens en mil bort från Nordmaling och jag kunde komma och rida så
mycket jag ville!
Sen kommer Jonathan hit och vi ska prata om Leon imorrn.
Blir skönt att rensa luften lite.

Nu ska jag vila tills Addi ringer och vi ska sticka till Häggströms.




Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha alltså jag det framför mig när du blir sådär eggad. Står å hoppar på samma ställe :D

Blev lite fynd ändå ;) Få bli övik nästa gång tycker jag. Puss<3

2010-10-12 @ 21:12:43
URL: http://cantjustbelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0