Prommis

Nu ska jag och Leon kila ut på en promenad me nya vagnen.
Ska gå till Jessica och Saga för en kaffe och sedan ska jag
gå på konsum å handla.

Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag och Maria ska tatuera oss.
Om jag är taggad ? De vill jag lova!

Igår for vi in till stan vid 18:00 för att köpa en vagn som jag
hittat. Den förra gick sönder i veckan så det var välbehövligt.
Detta blev min 5e vagn och gudarns så nöjd jag är. Lätt den
bästa av dom alla. Ska bara hitta en fotsack till den som ej
fanns till. Måste nog gå in på babyproffsen och höra om dom
kan beställa en.

När vi kom hem från stan satte jag mig vid datorn en stund
och kilade iväg till Addi efter det. Lyssnade på musik, tog
några vinglas och sjöng sing star.
Behövde lätta på hjärtat och gud vad skönt det kändes.
Nu har jag burit det inom mig för länge.
Tack Gumman <3

Komme hem kring 23:30. Tog en dusch och somnade fort.
Mkt skönt.

Leon väckte mig kl 9 imorse så det blev en sovmorgon för mig! :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir.. Ska iaf till Emil och sedan kanske
vi kör de lilla förrådet från lägenheten hit.
Eller så blire väl bara att kika på någon film.
Den som lever får se...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0