Söndag

Hade en super trevlig kväll igår.
Bästa maten jag ätit Någonsin!
Förrätt bestod av en delad hummer med någon
fyllning som smakade otroligt gott.
Huvudrätten var plankstek, var en massa
olika grejer på och det var verkligen något
utöver det vanliga!
Efterrätten var hemmagjord glass som också
smakade riktigt bra!
Super duper god mat verkligen!

Jag glömde mitt vin hemma, duktig som jag är
så jag drack bara jägerbomb.
Jonas hade köpt en stor jäger och jag såg imorse
att det inte ens var hälften kvar..
Det var inte konstigt att jag var bakis när jag vaknade..

For därifrån kring 11-12. Hem och hämtade vagnen och
tog en promenad till marknaden. Fick ett linne och en
Ed Hardy tjocktröja av mamma! :) Tack!
Leon fick två leksaker, en mössa och godis. :)

Jonas har grejat på lite i hallen ikväll. Under veckan kommer
det hända en hel del där och det känns verkligen super roligt!
Är jätte peppad på att se när det blir klart! Kommer bli så snyggt.

Annars så käkade vi pizza, for till stallet och jag har grejat med lite tvätt.

Imorgon blir det dagis för lilleman och jag ska städa och rensa här hemma.



Så såg jag ut igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0