Svamp bob Fyrkant. . .

Ligger jag och lilleman å kikar på.
Det är så synd om han idag. Han har nämligen vrickat armen/handen.
Han hoppade från kökssoffan hos pappa igår men han sa inte aj eller
något efter att han hoppat utan detta kom när vi skulle kliva ur bilen
när vi var hemma igen.

La han med en välling men han skrek strax där efter och ville ha tutten
som låg på andra sidan, vid den armen han har ont i så han kunde inte
ta den. Stoppade in tutten och gav han en alvedonsupp men det blev
inge bättre.
När klockan närmade sig 22:00 så bar jag han till våran säng så fick
han ligga och kika på tv. Och vid 22:30 la jag han i hans säng. Tog dock
ett tag innan han kunde somna men till slut så.
Vaknade vid 7 imorse men då gav Jonas han välling och en ny blöja.
Han klagade fortfarande på att han hade ont men somnade om.
Vid 08:45 vaknade han igen och jag bar han till våran säng.
Han har legat och käkat godis till svampbob och tyckt synd om sig själv.



Jonas är på sista racet idag vilket känns skönt. Han for redan
07:45 imorse.

Jag ska leta fram ett papper idag och annars hade jag väl bara tänkt städa.
Verka bli bra väder idag men att få på Leon en jacka är bara att glömma..
Får inte ens av han tröjan som han har på sig.

Saknar Maria i massor. Vill att hon ska komma hem från Storuman nu!
Taggar måndag så sjukt mkt. Shopping, max och gaddning! Underbart !

Hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0