Tisdag

Hallåja!

Jonas väckte mig imorse och sa att han hade bytt på Leon
och gett han en välling så han somnade faktiskt om!
Min väckare ringde 07:55 och då har vi 35min på oss till
dagis. Leon brukar ju aldrig somna om på morgonen så
jag sprang i all panik imorse. Duschade håret. klädde mig
och Leon, sminkade mig å bäddade sängen och vi hann i
tid :) Nog för att det inte gör ngt om man kommer sent men
man måste ju utnyttja tiden..

Jessica följde med för att låna datorn. Berättade att jag ville
få sålt min säng å en massa gval som ligger uppe på vindan
så jag fick sålt min säng och en massa små saker. Klirr i kassan..
Weii :)

Min förkylning vägrar släppa.. Så drygt...

Nu ska jag dra mig till Addi. Hon är så snäll som ska följa mig på
banken. Måste få hjälp med min bankdosa. Den har fått något fel.
Står typ "jgjfkjuu40958nfjf" när man startar den.
Sen ska jag på konsum. Köpa blöjor och en del gröna posten kuvert
för att skicka iväg grejerna jag sålt :)

Imorgon flyttar Emil också. Ska bli skönt. Än fast det känns tråkigt på
ett vis. Men jag ska satsa till 1000% på jobbet då. ska ta varenda pass
som dom ringer om. Har varit lite svårt nu med kvällar och sådant när
man vet att man måste till stallet först och så där...

Nä nu måste jag skynda mig. Ska hämta lilleman om en och en halvtimma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0