Torsdag

Blev som sagt en sväng på konsum.
Handla lite fika och hämtade ut paketet.
For hem direkt efter det, jag och Leon fikade.

Jessica ringde och då blev det bestämt att vi
skulle komma förbi på kaffe så overallen hann
väl vara av en halvtimma innan vi for ut igen.
Glömde ändå bort några saker som jag skulle
ha på konsum så vi for först dit igen..

Stannade bra länge hos Jessica och Saga.
Gick hemåt vid 14:30.
Käkade lunch där med! Mycke mysigt.

Nu sover lilleman och jag hade tänkt spela en
stund innan jag ska köra igång med middagen.

Hade även fått ett paket i brevlådan.
En mega snygg grön tröja me döskalle på.
Weeho me like! Och i paketet som kom till konsum
så låg Leons vinterskor i det paketet. Äntligen är
hela vinterutstyrseln klar till lilleman!

Igår flyttade Emil också. Gick super bra med lastningen
precis som jag hade förväntat mig.
Han sköter sig så bra bara man inte känner sig stressad eller
orolig som jag har gjort i så många år med honom när det
gäller lastningen. Gillar inte alls de trånga utrymmet och bara
tanken på hur maktlös man skulle vara om han skulle kasta
sig när jag står på andra sidan bommen.

Axel däremot älskade att åka transport. Han var dock svår att
få ut därifrån. Fanns det bara hö så var det hopp om livet.
Saknar honom i massor!


Tapetserade även i hallen igårkväll och rackarns va mysigt det blir!
Ska fortsätta ikväll.. Peppad peppad!

Ska ta ett kort så ni får se hur det blir! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0