Underbart !

Det har lossnat två tunga stenar från mina axlar känns det som.

Emil flyttar till ett nytt hem inom två veckor och dessutom skrev
Jonathan under ensamvårdnad till mig.
Utan en massa onödigt tjaffs.. Kan inte med ord beskriva hur skönt
det känns. Allting på en dag.

Tack för alla som stöttat och peppat mig genom allt!
Ni vet vilka ni är.

Känns som att allting äntligen håller på att vända.
Snart är jag av med min lägenhet. Vilket i sin tur betyder att jag slipper
kasta pengarna i sjön. Emil får mer tid med pyssel och motion.
Mer jobb verkar falla in. Och vårnaden på Leon. Woow, underbart!

Imorgon har jag en hel del telefonsamtal framför mig och en bunt
med papper som ska fyllas i och skickas iväg. Känns skönt att få allting
gjort som man ändå tänkt göra.

Leon har precis somnat i våran säng. Vet inte varför han har fått för sig att han
vill ligga där.. Men måste snart väcka honom för vi ska fara och göra bort
i stallet. Sen får jag se om det blir någon sväng till Pappa eller inte.

Annars ikväll blir det bara lugnt.

Jobbar kväll på Åsen imorgon. 16-21. Skönt. Men läskigt mörkt när man ska
vandra hemåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0