bla bla bla

Är på bättre humör idag.. Ibland tror jag att man
bara behöver tappa greppet för ett tag och sedan
ta nya tag och kämpa framåt..

Har varit och lämnat lilleman på dagis.
Han har surrat om Loka, en unge på dagis hela
gårdagen och påväg till dagis nu på morron så
han var snabb iväg efter jag tagit av han jackan.
Jag fyllde på med blöjor och hängde upp hans kläder
och då hann han givetvis komma tillbaka till mig just
när jag skulle gå och då blev han jätte ledsen när jag
gick. Känns inge roligt att gå då men det går nog över fort.

Nu hade jag tänkt göra en nutrilettshake för jag ids inte
äta någon frukost.
Sen ska jag spela lite nintendo hade ja tänkt :P
Strax innan jag ska hämta Leon måste jag hinna på apoteket
och sen måste jag fara och köpa blöjor.

Idag börjar jag en diet! Jag har nog aldrig varit så taggad!
Har lagt upp kost och planeringen redan.

Jessica och Saga ska följa med oss hem efter dagis för
jag ska vara barnvakt medans Jessica ska övningsköra.
Men vi hinner med några kaffekoppar och lite surrande!

Fick upp en del tavlor igår och tvrummet är så himla mysigt nu!




Nä nu ska ja kila!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men visst! :) är super taggad nu :D

2010-09-22 @ 11:02:47
URL: http://jennynyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0