Freeedag !

Älskar fredagar! Blir så otroligt skönt med helg och att umgås
hela familjen och ta dagen som den kommer!

Morgonen började med en massa bråk och tjaffs med Leon
som vägrar lyssna på vad man säger.
När han kom tillbaka från sitt rum igen va han och fipplade
på tvdosan och fick fram text-tv, när jag höll på se mitt FAVORIT
program dessutom! De går inte repriser heller. Trodde inte att
det var sant, har tryckt på varenda knapp på dosan men de försvinner
inte. Drog ut kabeln till tv´n och stängde av den flera ggr.
Ringde Jonas som svarade "Godmorgon hjärtat" men världens gladaste
röst och till svar fick han "Jag har världens sämsta morgon, hur fan får
man bort text-tv" haha. Han kunde dock inte hjälpa mig så han föreslog
att jag skulle sätta mig vid datorn ist. :)

Fikade för en stund sedan och Leon ville bara helt plötsligt gå och lägga
sig så jag stoppade om han och får väl se hur länge han ligger.

Jag behöver ändå tid på mig nu så jag ska byta om, sminka mig och fixa
håret.

Ska ut och möta Maria, blir en tripp på Häggmans så ska jag köpa en ny plupp
i örat som jag har tappat.
Sen far vi hem hit, kokar kaffe och sen ska jag ta ett hål i örat på hon.
Gudarns så länge sedan de va jag piercade en annan. Men det ska nog gå bra!

Igår fick jag mitt paket från Ellos. Leon passade super bra i fleecejackan och
jag älskade farfarstopparna! Ska ha de idag!

Färgade även håret igår som jag sa att jag funderade på. Blev typ mörkbrunt fast
jag köpte den ljusaste bruna färgen jag kunde hitta. Men de blir nog bra när man tvättat
håret några ggr. Visar före å efter bild sen!

Leon ska fara till sin pappa idag. Han blir borta ca 4-5 timmar. Buhu.. är inte alls van att
vara utan honom men det ska nog gå bra!

Nu är det en vecka kvar tills jag och Jenny ska fara och pierca oss och det är 10dagar kvar tills
jag och Maria tatuerar oss! Weiii va jag är snäll med min kropp!

Nu måste jag dra på mig nå kläder och börja kila iväg! Maria är redan klar !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0