Fruuusen

Huvva va jag fryser idag.
Tårna känns som isbitar och jag har kurat ner mig
under duntäcket i sängen nu.

Har precis fått Leon till ro att vila.
Han har haft en ganska jobbig dag idag men en massa
trots och skrik men nu tror jag allt att han ska kunna somna.

Har beställt en liten order från ellos med.


Ett par svart och ett par gråa av samma modell till Leon.

Och en fleece jacka till Leon som jag tror han kommer
ha bra användning för. Bla, när det är kallare ute att ha under overallen!

Till mig blev det detta;

Kommer bli super att ha det gråa linnet under den svarta "farfarstoppen"
som den kallas och tvärtom. Mega fint tror jag!

Sen har jag lagt köttet i marinad också. Så ikv blire gomidda!

Hade tänkt vänta och se ifall Leon somnar och då kan jag köra igång
med målningen.



Emil <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0