Godmorgon!

Leon kom in och väckte mig strax innan nio.
Skönt att sova länge än till åtta och dessutom
har jag inte ens klivit upp ännu.

Igår jobbade jag 12-21:30 på Lugnet. Flöt på riktigt
bra och jag fick se hela Idol!
Fick dock en massa illamående på kvällskvisten som
jag har haft bra många kvällar och mornar nu.
Det gillas inte.

När jag kom hem hade hjärtat gjort varmchocklad och
tagit fram en massa fika. Super mysigt!
Kröp i säng någon gång efter 22, kikade på tv och myste
tills vi somnade.

Min supersöta älskling for och beställde tapet till Leon´s rum
igår. Jag hade nämligen sett ut en mumintrollen tapet som jag
blev såld på.
Det blir en halv fondvägg och under den går det bård runt hela tummet.
Kommer bli kanon snyggt tror jag.
Höll dock på dö när han berättade priset....
499kr för en rulle tapet och 449kr för en rulle bård.
Förstod inte varför han beställde den när den var så dyr för det är
en fin och fräsch tapet i Leon´s rum.
Men han fick ett + i kanten ;)
Nästa vecka kommer tapeten iaf och då ska ni få se hur det blev
när den sitter uppe! :)

Idag ska jag måla måla måla. Nu måste jag bli helt klar i
hallen för jag har snart så mkt annat framför mig. All
upp packning från flytt och tapetsering mm mm.

Sen ska jag vika och tvätta en massa tvätt.
Putsade även alla fönster innifrån i onsdags så idag ska jag ta dom utifrån.

Blev jätte stor skillnad bara innifrån så de kommer nog bli toppen när
dom är gjorda utifrån med! :)

Åååh jag vill fara in på Plantagen och handla en massa blommor.
Super roligt är det ju! Får väl kanske flirta in mig med Addi att vi
ska fara in efter löning.. Hade varit mega roligt! :)

Pappa ska få ha Leon på lördag hade jag tänkt.. fast han vet inte om det
ännu.. Behöver nämligen lämna bort han några timmar medans jag och
Jonas kör några flyttlass. Blir att kliva upp tidigt och köra bra länge men
då har jag kommit på en bra idé. Medans Jonas kör iväg och packar ur grejer
till huset så är jag kvar i lägenheten och packar i lådor och han tyckte min idé
var jätte bra... fast det är jag som tjänar på det :P

Nä nu måste jag kliva upp och göra nytta.

Hanä!




Jag älskar dig min ögonsten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0