Godmorgon !

Vaknade för någon timme sedan när Leon kom och kröp
ner i stora sängen med mig.
Han blev dock inte långvarig utan ville bara se så jag vaknade.
Sedan pös han iväg till sitt rum och lekte med bilar.
Han var sysselsatt i någon timma och ville sedan ha välling.

Igår for vi till Brattfors. Var ut och skrittade Emil som jag nämnde.
Han var super mysig att rida igår! Hade otroligt lugna och mjuka steg.

När vi kom hem så hoppade jag in i duschen och under tiden så hade
Shane, Itas bror varit över hit med en present från Ita.
The notebook filmen. Ita pratade hur mkt som helst om den när hon var
här i Sverige. Sökte på filmen i förrgår på både ginza och cdon men den
fanns bara på bok så det passade ju hur bra som helst! Blev så glad :)

Så kvällen ägnade vi åt filmen, två öl och soffläge me en massa mys! :)
Gillade filmen oerhört mycket!



Nu hade jag snart tänkt ta tag i disken, sedan en repa med dammsugaren och efter
det så ska jag ställa in en grej me lådor i Leon´s garderob och göra ordning där inne.

Ikväll är Jonas borta några timmar och kommer inte hem förens efter 00:00 någon gång så
jag öppnar mig väl en vinare, tänder lite ljus och kollar någon film!

Nä om man ska göra sig ett ryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0