Ligger och lyssnar på MTV. . .

och vilar frukosten :P

Lämnat Leon på dagis imorse, hann precis hem för
att se slutet på mitt favoritprogram!

Idag har jag möte på arbetsförmedlingen... gaah de känns
så drygt för vi kommer ändå ingen vart..
Idag ska vi iallafall prata om skolan jag vill gå. Vars jag
ska gå för att söka in osv så jag hoppas det händer något.

Kl 13:00 ska jag vara där och hämtar Leon direkt efter det.

Jonas slutar tidigare idag för han ska hämta en minigrävare och börja
greja här ute på tomten idag och ledig imorgon för att göra klart allting.
Blir nog super bra!

Jag ska hugga tag i målningen i trappen medans han är ute och grejar
hade jag tänkt.

Glömde förresten visa hur de blev i håret. Blev dock mörkare än vad jag
tänkt mig. Men det ljusnar efter några tvättar.

Före;


Efter;


Jaja nu ska jag börja stöka undan lite här hemma innan mötet!

Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0