Måndag

Precis betalat bort mina räkningar. Känns så skönt när
det är gjort!

Lämnade lilleman på dagis imorse. Var riktigt kallt må
jag säga.
Har ännu inte hittat någon ny overall som uppfyller dom
krav jag har så jag letade fram förra årets overall imorse
som var alldeles för stor förra vintern. Den funkar ett litet
litet tag till. I nödlägen iaf så han fick ha den idag.

Ska ju in till Övik både Fredag och Måndag så de blir en sväng
på stan då så jag hoppas att jag hittar någon overall till han då!

Nu hade jag tänkt sätta mig och sortera upp alla räkningar från
"betalda räkningar" mappen till en pärm för den är alldeles för
full. Sen ska jag hämta Leon 13:30.

Funderar på att lägga mig och vila när jag lagt honom. Somnade
så sent i natt så det skulle behövas.

Jonas kommer hem sent ikv. Han ska ha möte me klubben och
så där så jag funderar på vad jag ska göra för middag..
Den ständiga frågan..



If it doesen´t kill me, It makes me Stronger .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0