Onsdaaaag

Blev väckt 06:30 av Jonas imorse som
skulle säga hejdå innan han for iväg och köpte
pellets. Leon hade redan vaknat så han fick
följa med Jonas. Guuud så skönt det var! :)

Trodde att dom skulle vara tillbaka kring 8 så jag
kunde ta med mig Leon till dagis när jag ändå
hade möte på AF 08:30 men dom kom aldrig..
Jonas hade ingen mottagning på mobilen heller så jag
ringde dagis och sa att vi blir sena.

Kilade iväg på mötet, lämnade in 5 papper som jag hade
missat för att få ut arbetslöshets ersättning som man får
när man inte har ett fast jobb. Kommer kännas bra i slutet
av nästa månad att få pengar för 5månader. :)
Sen diskuterade vi ang utbildningen ja vill gå osv.
Väntar på papper från någon studievägledare och sedan
skulle hon hjälpa mig söka till kursen.
Får hålla alla tummar för att jag kommer in.

Efter det så traskade jag hemåt, Jonas och Leon hade precis
kommit hem då så jag tog vagnen och lämnade av Leon på dagis.
Sen kikade jag in hos Addi som bjöd på kaffe och frukost!

När jag kom hem körde jag igång med målningen. Slipade fönstret i
hallen med och målade det när jag ändå var i gång. Blev supra bra!
Mycke ljusare än innan.

När klockan närmade sig 13:00 bytte jag om och gick för att hämta Leon
och for till Jessica för att vara barnvakt till Saga en stund.
Leon var helt slut, han brukar sova direkt efter han kommer hem från dagis
så han var en aning grinig men annars gick det bara bra!

Nu har jag lagt lilleman, Jonas har farit och lämnat igen minitraktorn
som han lånade igår. Funderar på om jag ska göra sista rycket i hallen...
Måla taket.. Sen målar jag inge mer där!

Undrar vad man ska hitta på till middag... Är grymt sugen på köttfärssås..

Elvis :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

va äre för kurs du ska gå ? :)

2010-09-29 @ 17:49:09
URL: http://jennynyberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja va till ume på gina å HM :) jaha bli de i nordmaling eller ? Kram

2010-09-30 @ 16:15:00
URL: http://jennynyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0