Onsdag 1 Sep

Leon vaknade kring 8 imorse men jag har fått ligga i sängen
framför datorn en stund medans han har lekt.

Bemanningen har ringt för en stund sedan så jag ska jobba
ikväll, 16-21 på Åsen.

Innan dess hade jag tänkt göra ett ryck i hallen med att riva
tapet eller om jag ska börja med att putsa rutorna och köra
igång en tvätt.

Igår rensade vi ut en massa gval från vindan och det mesta skulle
kastas så Jonas ska lasta släpet idag när han kommit hem från jobbet.
Skönt att ha fått bort det innan det ska börja göras i ordning där uppe!

Ringde till Bigstreet tattoo igår och fick tid för mig och Carro den 4Oktober
kl 13:00. Carro ska göra en stegrande häst och jag ska göra den här på vaden.



Nä nu är det dags att köra igång men det som ska göras innan jag
börjar jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0