Onsdag

Godmorgon!

Vaknade 07:30 imorse när Jonas började kuta omkring i
huset. Han hade försovit sig en timma.
Leon hade redan vaknat men han satt i sitt rum och lekte.

Gjorde frukost åt honom medans jag sminkade mig och fixade håret.
Sen gick jag och lämnade honom på dagis så vi var där 08:30.


Igår kom Diane över och frågade om vi skulle fara till stan för middag
och lite shopping. Självklart!
Hittade nog världens snyggaste jeansleggings. En tröja med mumintrollen,
smink, underkläder och sedan gick vi och åt middag på Harrys.
Har nog aldrig varit så mätt i hela mitt liv men rackarns vad gott det var!

Förrätt; vitlöksbröd med sås och sallad.
Varmrätt; Mediumstekt biff m sås, pommes och sallad.
Efterrätt; Gammeldags vaniljglass med mousserad grädde och chockladsås.
Dryck; Två öl.

Maten gick på 480kr.
Grymt god mat!

Svängde om till Emil på hemvägen och gav han hö, kastade på regntäcket
och vägde upp hans tre hösäckar.

När vi kom hem så drack vi rosa bubbel champagne.
Shane och Diane firade ett år tillsammans igår.


Såg film till det och bara hade mys!


Hade beställt filmen från CDON.com, trodde den skulle vara mycke
bättre.

Nu ska jag ta fram fika in till tvrummet och kolla på en film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0