Sovmorgon

Ligger fortfarande i sängen. Leon kom och väckte mig för ca 30min
sedan men han ville bara bjuda på skorpa och sedan kilade han iväg.
När han kom tillbaka igen så ville han ha välling och jag är lite emot
att han äter välling på morgonen eftersom vi har dragit ner till två
flaskor per dag, då får han en när han ska vila på dagen och en stor
när han ska sova för natten men jag gjorde en välling åt honom och
han somnade om!
Så skönt må jag säga.

Jag har legat och kollat bloggar och fb en stund nu men funderar på att
kliva upp för att fika och ta en dusch.
Ska fortsätta i hallen med.

Börjar jobba kl 12 idag. 12-21:30 på Lugnet. Ska bli skönt att få jobba
några timmar.

Lämnar Leon på dagis kring 11:30 och sen hämtar Jonas honom vid 16:30.


Igår for Diane och Shane hem. Jag grät när jag gav henne "hejdå kramar"..
Men det är inget ovanligt för att vara mig..

När dom for så hoppade vi tre in i bilen och for till Emil. Gjorde bort höet och
gav några äpplen.
Sen for vi till Torrböle. Käkade middag hos farmor och farfar.
For sen upp till pappa och drack kaffe där.
Tror att klockan var 19:45 när vi rullade hemåt igen.
Leon orkade hålla sig vaken hela vägen hem iallafall :)

Gjorde välling åt honom direkt vi kommit in och efter det så klädde jag
på mig för att gå ut.
Jag och Addi skulle ut på promenad och den var verkligen inte så kort som jag
hade tänkt mig från början. Men mysigt att ta en promenad och surra lite. :)

Nu måste jag kliva upp.. Gaaah va drygt det kändes. Enda morgonen Leon somnar om
på väldigt väldigt länge...



Tack för alla gånger du stått vid min sida, fångat mig när jag
har trillat och trott på mig när jag behöft det som mest.
Jag älskar dig. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0