Strandsatt

Gaaah känner mig alldeles strandsatt utan pengar på mobilen.
Kan inte ens ringa en signal...
Hade inte tänkt fylla på telefon riktigt än men gjorde det för
att jag behövde ringa.
När jag väl har klickat på godkänn på internetbanken och sedan
loggat ut så ska det ju bara ta några sek innan man får in pengarna
på telefon men de komme aldrig något så ja loggar in igen, dom har
dragit pengarna men då slog det mig att jag kanske var för snabb
och tryckte någon siffra fel så jag gör om hela grejen igen men kollar
noga innan jag godkänner, har ännu inte fått nå pengar.
Blir så himla irriterad på sånt här! Dom ska inte ha sånna här tjänster
om de ändå ska strula!!! Gaaaah ja vill ringa!!

Leon har badat nu för en stund sedan, prövat lägga han så han får
vila en stund med det vill han icket. Kanske skulle ha tagit tag i
flyttlådorna då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0