Tisdag 14 September

Jobbat, flyttat grejer och packat upp.
Har inte haft tid till att blogga men tänkte slänga
in ett snabbt inlägg.

Blev utringd både igår och idag. Haft sisådär 30min på
mig att göra både mig och Leon klar men det har gått med
nöd och näppe tidsmässigt!

Är klar med att riva tapet i hallen nu. Ska bara måla panelväggen
upp för trappen en gång till sen börjar Jonas med tapetseringen.

Igår slutade både jag och Maria 12 så vi umgicks hela dagen och hon
for hem strax innan 22 igårkväll. Mkt mkt trevligt!
Klippte även älskling, blev mkt bra. :)

Leon ligger och vilar för tillfället och jag har krypit ner under täcket
för det är så kallt i huset idag..

Funderar på att kika lite tv och invänta tills klockan blir 16:30 så jag
och Addi kan fara till stan. Ska stor handla på Maxi. Behövs verkligen!
Sen får jag se om jag hinner förbi Lindex. Dom har nämligen en hel outfit
som jag vill ha!



Blir så sjukt less på allt tjaffs om Leon som ska fara hit och dit
och under tiden däremellan inte ett ljud. Gaaaah, ibland vill jag
bara ge dig en käftsmäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0