Torsdag

Godmorgon!
Vaknat för ca en timma sedan när Leon kom upp
i sängen.
Vi har hunnit fika och jag har fått se ett program på tv´n.
Hade tänkt spela tvspel en liten stund innan jag ska klä på
mig. Leon tycker att det är så roligt att titta på så det blir
nog bra.

Sen ska jag packa upp dom två sista flyttlådorna som står
i tvrummet.
Nu är det inte mycke kvar i lghen. Ett litet lass från lghen och
sen är det bara förrådet kvar. Skönt att det snart är klart!

Sen funderar jag på om jag ska orka gå till Konsum och köpa
hårfärg. Funderade på en lite ljusare brunfärg och kanske göra
några röda slingor.

Leon har tagit på sig foppatofflorna och en jacka över pyjamasen.
Han är taggad på att gå ut. men inte jag.. Inte än iallafall :P



Gammal bild på Leon och Saga när jag skulle lämna dom på dagis. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0