Fredag

Gjorde annat igår så jag hann inte med någon uppdatering.
For som sagt ut på byn och tog en mjukglass med Addi och Leon.
Kilade in på konsum och inhandlade grejer för grillning som jag
beslöt mig för att göra som överraskning. :)

For sedan hem och Addi följde med så det blev kaffe och kortspel.
Kring 13:00 kom Jonte och skulle hämta Leon som var super tjurig och
bara grät så han fick fara iväg en sväng och sedan ångrade sig Leon så
han blev jätte glad när Jonte kom tillbaka.

Addi stannade en liten stund till och sedan for hon hemåt.
Började förbereda för grillningen vid 15:30. Rackarns va rädd jag är för
eld alltså. Hemska saker de där men det gick bra. 

Efter det såg vi en film och sedan komme Leon hem. Han fick kvälla ganska
fort eftersom han inte vilat något under dagen.

Kokade kaffe och spelade kort me Jonas tills Lyxfällan började.
När det var slut hoppa vi in i duschen och sedan gjorde vi lite kvällsfika :)

En hel mysig kväll med världens bästa :)

Idag har jag lite småsaker att göra bort som jag inte gjorde igår och sen börjar
jag jobba 16-21.
Tro de va 12-21:30 lör och sön. Ska bli så skönt när det är gjort.

På måndag har jag barnmorskan iallafall.
Och kommande fredag fyller jag år. Då ska vi grilla. Men då får Jonas sköta de där
me grillningen ;)

Kanske man skulle ha kört igång med dagens planer då..



<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0