Fredag 15 April

Godmorgon!

Vi vaknade för en timme sedan och Leon sitter och ser en film nu.
Ska strax dra mig upp och göra någon nytta..

Känner idag att jag skulle ha haft något runt halsen igår för nu är
halsen jätte tjock. Så himla onödigt...

Klippte och färgade Jonas igår och det blev riktigt snyggt! Tog själv
lite färg men de blev knappt något alls så jag kletade i lite mer men
såg ingen större skillnad av det.. Aja noga då..

Idag har vi 3års kontroll på BVC. Ska bla kolla Leon´s tal mm.
Ska bli roligt. Ha inte varit där sen det var 1½års sprutan tro ja de va..
Vi har tid 11:15 där så det är ju en stund kvar.. Sen strax innan 13:00 kommer
Saga hit en stund.

Ska även kolla upp vad vi behöver för all bakning imorgon. Ska bli skoj att baka
faktiskt. De va nå veckor sedan nu.. Blir tigerkaka, chockladmuffins och nå kakor
hade jag tänkt och sen 2-3 tårtor.. Men tårtorna gör jag nog på söndag morgon..

Näst nästa vecka ska sovrummet äntligen bli färdigt. Ska inhandla dom sista tapeterna
då så då blir det att köra igång direkt. Ha bara några lister som ska målas innan men de
ska Addi få hjälpa mig med :)

Sticker raka vägen upp till Torrböle när Jonas slutat för dagen så hinner vi med en kaffe
och lite surr innan vi ska iväg till stan. Tro jag ska våga mig på att köra där ikväll med :P
Undra bara vars man ska käka..

Nä nu ska jag kolla lite bloggar och sen ta en bild på kulan :)

Hörs om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0