Fredag 22 April

Då var man ensam.. Super tråkigt att säga hejdå när Jonas
skulle fara men tur det går fort så är han hemma igen <3

Imorse kom pappa hit med en jätte fin blomma och påskägg
till Leon som blev överlycklig!
Sen for Leon till sin pappa så vi kokade kaffe och spelade kort.

Blev en sväng på återvinningen, städat lite ute och sånna saker.
Snart kommer Leon hem igen då hade jag tänkt att han skulle få leka
och greja på ute så ska jag ta tag i krattning. Såg att det skulle
behövas och det är verkligen perfekt väder för det i eftermiddag..

Skulle tippa på att det blir en tidig kväll. Är jätte trött men först ska
sängen bäddas rent och lite städning inomhus.

Få se om Addi dyker upp ikväll eller om hon kommer imorgon ist.
Hon skulle iväg på fest så skulle väl tippa på att hon kommer imorrn...
Var tal om att fara till paradisbadet men jag tror jag sitter med Leon
vid barnbadet för jag vågar mig ändå inte på någon större aktivitet där
ifall det skulle hända något med magen..
Men då är problemet de att jag skulle ha varit till Umeå och det lät ju som
halv drygt att fara åt bägge hållen.. Aja de återstår att se..

Skulle vilja köpa lite uteblommor och plantera i några krukor och ställa nya
på altan och bron. Skulle ha kirrat de i helgen då kanske :) Mys!

Nä nu måste jag köra igång innan jag somnar. Uppdaterar nog ikv om jag
piggnat till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0