Fredag

Godmorgon !
Enda morgonen jag kan ta lite sovmorgon då Leon är borta
så blir jag tvungen att skaka liv i Jonas 10 gånger innan han
har fattat att väckarklockan ringer. Sen när han har klivit upp
och jag ska försöka somna om så ska han surra om allt möjligt
haha drygt :P Så vid 07:00 kunde jag inte ligga och blunda längre.

Idag har det kommit ett fantastiskt väder hit. Solen skiner som bara
den och jag ska nog ta skinnjacka idag.
Vid 09:30 ska jag va i Kattarinakapellet där vi närmaste släkt ska samlas
först. Känns som att det här kommer att bli en "jobbig" dag, men skönt att
få det gjort... Sen får vi närmaste följa med när kistan ska firas ner och det
har jag aldrig varit med om förut, är säkert jätte fint!

I förrgår då jag, Addi och Leon var ute och gick så tog vi en sväng på kyrkogården.
Tycker det är så fridfullt att gå där. Nu var det för mkt snö för att man skulle kunna
läsa men man får ta en sväng när det tinat bättre.

Igårkväll for vi och lämnade lilleman hos morfar. Stannade till 19:45 ungefär..
Leon blev så ledsen när vi skulle fara så jag ville stanna tills han lugnat ner sig.

Sen drog vi raka vägen hem, kopplade släpet och på me en bil som skulle till stan.
Lämnade av den när vi tillslut hittat till rätt ställe. Sedan bjöd hjärtat på max så vi
satt där en stund och sedan hem igen. Va hemma vid 23:00 och jag somnade nästan omgående.
Var så himla trött i huvet efter dom där timmarna på körskolan så det var skönt att
äntligen få sova!

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar. Ha ännu inte bestämt vad det blir för
kläder!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0